ponedjeljak, 14. kolovoza 2017.

DOKTOR SAM OPĆE PRAKSE. IMAM PACIJENTICU KOJA JE MLADA...

Rezultat slika za Doktor sam opće prakse. Imam pacijenticu koja je mlada liječena od karcinoma,
Doktor sam opće prakse. Imam pacijenticu koja je mlada liječena od karcinoma, zatim se godinama borila s neplodnošću, kad je dobila dijete, muž joj se mlad razbolio i umro dok je ona još dojila bebu. Kad se oporavila od toga, ostala je bez krova nad glavom u poplavi.




Kad je riješila novi dom, dijete joj se teško razbolilo, ali i tu se borila kao lavica i dijete je danas zdravo. U svemu tome, ona je bila optimista i nikad nije klonula duhom. Nije mi dolazila skoro dvije godine. Jučer je sretnem u gradu, gura kolica, a muž novi pokraj nje.




Rasplakao sam se od sreće. Bilo mi je neugodno ali moja sreća kad sam shvatio da blista, suze su same krenule. Neka se dobre stvari konačno dese dobrim ljudima.

0 komentari