srijeda, 30. kolovoza 2017.

IMAM 38 GODINA IMAM SVOJ MOTEL I TRENUTNO SAM SAMOHRANA MAJKA ČETVERO DJECE...


Imam 38 godina imam svoj motel i trenutno sam samohrana majka četvero djece. Prije dvije godine motel je vodio moj muž, ali zbog raznih nelegalnih poslova, KAO I NJEGOVOG DRUŽENJA SA DROLJAMA, SPONZORUŠAMA I NJIMA SLIČNIM, firma je dotakla dno, a moj muž je završio na robiji gdje će biti 5 godina.



Nekako sam uspjela ponovo da sve pokrenem, da motel oživim i baš mi dobro ide, iako 80% novca zarađujem tako što svaku noć na kraju radnog dana odem sa nekim od “bogatih gostiju” u moj apartman i “izmuzem” ih do zadnje kapi i zadnjeg eura. To je baš čista zarada, nema poreza, nema ulaganja sve što dobijem je čisti profit.



Ne osjećam se kako da kažem, prljavo što svaku noć spavam sa drugima za novac, to više gledam kao vraćanje novca koji je moj muž na isti način potrošio, a i ne želim da zaboravim da sam žensko dok je moj muž na robiji, ne želim da mi ZARASTE :).
Nevjerovatna je muška psiha, dok sam bila obična domaćica niko se nikada nije ni okrenu za mnom, a sada kada sam GAZDARICA svi me žele u krevetu i za to mi daju 100-tine eura… ČUDO

0 komentari