ponedjeljak, 14. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Imam 28 godina i trebam da se ženim, navalila ona da idemo zajedno kupiti …


Imam 28 godina i trebam da se ženim, navalila ona da idemo zajedno kupiti venčanicu i ako to nije po običaju da muž vidu ženu u vencanici pre venčanja. Sedimo mi tako u salonu čekamo prodavačicu da iznese venčanicu kad stoji neka devojka ispred nas u venčanici ja je nisam ni primeteo dok me zaručnica nije povukla za ruku i rekla da bi volela da proba tu venčanicu.



 Kad sam podigao glavu i pogledao u devojku koja je nosila venčanicu bez leđa odmah sam je prepoznao, znam svaki deo njene kože i sada kad oči sklopim. Noge su mi se odsekle kada se okrenula izgubila se baš kao i ja, moja najveća ljubav iz mladosti kada sam imao samo 20 godina sada se udaje, a ja ženim drugu ženu.


 Nije bilo ni potrebe da se okrene uvek i svugde bih je prepoznao i po najmanjem deliću tela, po načinu na koji se smejala.. Da sam bio pametniji tu venčanicu bi obukla na dan kad je meni trebala reći da, ali bio sam mlad i glup..nebitno ženim se sutra 🙂

0 komentari