četvrtak, 17. kolovoza 2017.

KAKO PAMTIM OD RANOG DJETINSTVA TATA JE SKORO SVAKI DRUGI DAN TUKAO MAMU...


Kako pamtim od ranog djetinjstva tata skoro svaki drugi dan tata tuče mamu… Ko god ga naljuti i iznervira bijes iskaljuje na mami, a najgore je kada dođe od svojih roditelja, moje babe i mog djeda. Tada ima pogled luđaka… Imam 14 godina i sve to više nisam mogla da trpim.



Prije nešto više od mjesec dana tata je predamnom mamu tako jako idario da je pala na pod, a ja sam tada razbila kasicu i pobjegla od kuće u nadi da ću naći bolji život. Uspjela sam se skrivati tek 2 dana, a kada su me pronašli moj tata je tada meni lično obećao da više nikada neće da se ružno ponaša prema mami, ali da ja više ne smijem nikada ni da pomislim da pobjegnem od kuće.



 Mislila sam da me laže, ali prošlo je već više od mjesec dana i tata nije ni jednom podigao ruku na mamu… bilo je par svađica, ali ništa strašno. Mnogo sam sretna, ali još uvijek se nisam oslobodila straha i svaki dan kada tata dođe kući mislim SADA ĆE ponovo da maltretira mama

0 komentari