subota, 12. kolovoza 2017.

NAKON 9 GODINA BRAKA MOJ MUŽ I JA SMO SE RAZVELI. DESILO SE TO...


Nakon 9 godina braka moj muž i ja smo se razveli. Desilo se to prošlog, mnogo smo se svađali i jednostavno nismo više mogli zajedno. Iako nije bilo drugog rešenja kad smo se rastali sve to me mnogo pogodilo jer sam ja u njega zaljubljena od prvog razreda srednje škole,




od kako sam ga prvi put srela. Nakon nekih 10-ak dana od razvoda, sjedim tako tužna i uplakana, kad neko mi zvoni na vrata, otvorim kad on, moj bivši muž, moja neprežaljena ljubav stoji sa buketom ruža, 101 crvena ruža.




Bila sam totalno van sebe, tada je klekao na kolena i pitao me da li bih se udala za njega. Sa oduševljenjem sam pristala i od tada kao da živimo neki drugi život… teško se rečima može opisati. Venčanje nam je na leto, na datum kada smo potpisali naš razvod, čudno, ali željeli smo da nastavimo na isti datum kada smo i prekinuli. Čudni su putevi gospodnji…

0 komentari