četvrtak, 31. kolovoza 2017.

ODMAH ZAPIŠITE OVO JE RECEPT ZA NAJBOLJI DOMAĆI SLADOLED KOJI SAM DO SADA PROBALA OD SAMO 4 SASTOJKA


Probala sam hrpu tih domaćih sladoleda i nikako nisam bila zadovoljna sve dok nisam slučajno naišla na ovaj recept, dobila sam ga od jedne starije žene. Sladoled je bolji nego kupovni, ja sam bila oduševljena.

SASTOJCI
400 g vrhnja za šlag




2 kisela vrhnja
5 jaja
10 žlica šećera

PRIPREMA
Umutiti 400 g vrhnja za šlag zatim u njega dodati 2 kisela vrhnja.
U drugoj posudi dodati 5 jaja i 10 žlica šećera, smjesu mutiti oko 10-ak min dok ne bude potpuno pjenasto. Zatim sjedinimo prethodno izrađeno vrhnje za šlag i jaja.



Smjesu podijeliti na 2 ili 3 dijela i dodati po želji što volite. Možete dodati čokoladu, ekstrakte, napolitanke, narančin ili lumunov sok, voće. kokos itd..Staviti na hlađenje.

POSLUZIVANJE
Ja sam ovaj put u jedan dio stavila mliječnu čokoladu (rastopila sam je, oko 150 g) a u drugu napolitanke od nugata sam izrezala na kockice.

1 komentar: