petak, 4. kolovoza 2017.

PRVA SAM GODINA FAKULTETA I SOBU DIJELIM SA STARIJOM CUROM..


Prva sam godina faksa i cimer sam sa starijom djevojkom,mnogi mi zavide na tome ali ja bas i nisam odusevljen.
Neki dan vratio sam se sa faksa i legao malo da odmorim a ona izlazi iz kupatila u crnom grudnjaku i nekim crnim mini gacicama,ja gledam i ne mogu da vjerujem prodje ona pored mene i ostavi peskir.




Ja kontam u sebi mozda je zaboravila da nema nista na sebi jer bi mnoge djevojke pocele vristati i govoriti mi kako sam perverznjak sto ih gledam tako polugole.
I kazem ja njoj onako tiho ” Sanja da nisi zaboravila vidis da nemas nista na sebi” ona se okrenu i nasmija.
I ja joj uzvrati osmjeh a ona onda otkopca grudnjak,skide gacice i kaze eto sad nemam nista na sebi a ja ostao u soku jer je prelijepa i prezgodna cura a ja dugo nisam imao djevojku.




Malo me strah da ne padnem u iskusenje i da pocnem sta s njom pa da zapustim fax jer mi roditelji daju sve sto imaju i muce se kako bi mi obezbijedili da se skolujem.

0 komentari