nedjelja, 13. kolovoza 2017.

RADIM KAO TAKSISTA I U POSLJEDNJE VRIJEME ČESTO VOZIM PIJANE DJEVOJKE...


Radim kao taksista i u posljednje vrijeme često vozim pijane djevojke. l tako ja prije neko veče vozim kad vidim djevojku koja maše sa stiklama u šaci i razmazanom šminkom. Ja stajem, ona otvori vrata i uđe zajedno sa još dvije drugarice.




Tokom vožnje je jedna od njih je rekla da joj je dosadno i pitala me je da pustim neku muziku, ja pitam šta slušaju čujem odgovor “Nemoj da tražiš pjesme mi ćemo da pjevamo”… Ja onako iznenađen isključim radio i stanem slušati, prvo nisam ništa razumio i tek poslije skontam da pjevaju uvodnu špicu Sunđer Bob-a.




Malo sam se nasmijao i pitao ih da li mogu da ih vozim još par krugova kako bih se malo zabavio. Pristale su. Tokom vožnje sam ih pitao zašto tako izgledaju, rekle su u jednom glasu “plakale smo..: jedva skupih hrabrost da pitam zašto a one meni-“Gledale smo Sunđer Bob-a i odjednom se ugasio televizor”

0 komentari