utorak, 15. kolovoza 2017.

Tata je mamu i mene napustio kada sam se ja rodila, nikada ga nisam upoznala, a već mi je 16 godina… Živimo same u staroj kući koju je mama


Tata je mamu i mene napustio kada sam se ja rodila, nikada ga nisam upoznala, a već mi je 16 godina… Živimo same u staroj kući koju je mama naslijedila od pokojnih roditelja, moje babe i mog djeda. Koliko toliko smo živjele normalno sve do prošle godine kada se mama teško razboljela, za samo par mjeseci je izgubila preko 30 kilograma i sada je prikovana za krevet, nedavno su joj i mišići počeli da otkazuju. Kako bi smo imale od čega da živimo ja sam prinuđena da radim sezonske poslove po selu za dnevnicu. Najviše sam radila kod prvog komšije koji je jako loš čovjek i niko u selu ga ne voli.

  Juče me je uveo u svoju kuću pod izgovorom da treba da izbrišem prašinu po kući, a kada sam ušla u njegovu spavaću sobu tada me je počeo da grli i govori kako je lud zbog mene i da je spreman da se odrekne svoje porodice samo da mu ja dam svoju nevinost. Ponudio mi je da mi mamu smjesti u neku zdravstvenu ustanovu, neki dom u gradu gdje će biti njegovana i gdje će imati svu potrebnu medicinsku pomoć. Čak mi je ponudio i 500 eura samo da me “probije” kako mi je rekao…

  Nisam pristala, zahvalila sam mu se i otišla kući. Ali gledam mamu kako se pati u krevetu… ne znam, jeste da imam samo 16, skoro 17 godina i da sam mlada, ali sve jedno prije ili kasnije sa nekim muškarcem ću spavati, nekome ću dati tu svoju nevinost… Razmišljam da sutra odem kod komšije i prihvatim njegovu ponudu i to samo zbog mame jer je obećao da će se za nju pobrinuti i da će joj olakšati ove teške dane života… Baš mi je teško, da barem nekoga imam da me posavjetuje, ali na žalost osim mame nemam nikoga 🙁

0 komentari