utorak, 19. rujna 2017.

5 DANA SE NISAM VIDJELA SA LJUBAVNIKOM JER JE MOJ MUŽ DOŠAO NA GODIŠNJI


5 dana se nisam vidjela sa ljubavnikom jer je moj muž došao na godišnji odmor… nije bilo načina da se iskradem. Prosto sam gorjela od želje da provedem barem par sati u zagrlaju mog ljubavnika i danas sam slagala muža da sam bolesna i da moram kod ginekologa. Idealan plan, ali moj muž mi je rekao da će on da me vozi i da ne idem autobusom do grada :



(… Nisam znala šta da radim i poslala sam poruku ljubavniku, a on mi je rekao da prije nego krenemo u auspuh automobila uguram krompir ili nešto slično… Nisam znala kako će mi pomoći, ali uradila sam to, a samo par minuta nakon što smo krenuli auto se zapušilo, dim na sve strane… tako da sam ipak išla autobusom i uspjela sam da provedem dan sa ljubavnikom. Međutim, kada sam se vratila kući moj muž me dočekao sav tužan, skoro da je proplakao…



Auto mu je kako kaže uništeno… crko motor ili tako nešto. Jeste šteta, obzirom da je auto nov, prošle godine smo ga uzeli iz salona… ali mene baš to mnogo i ne pogađa, kako da kažem ne bolujem za tim materijalnim stvarima, više volim “druge” nematerijalne stvari, mnogo više me čine sretnom… kao recimo par sati koje sam danas provela sa muškarcem kojeg prosto obožavam. Da nemam djece sad bih istog trenutka ostavila i muža i svo njegovo bogatstvo koje ima, ali na žalost tu su djeca pogotovo što su sada u osjetljivoj fazi života… pubertetu 🙁

0 komentari