ponedjeljak, 25. rujna 2017.

DANAS SAM IŠLA NA BANKOMAT DA PODIGNEM PARE....


Danas sam išla na bankomat da podignem pare, gužva penzije bile i tako ljuta jer moram da čekam kada sam došla na red ispade mi kartica. Bila sam u uskim helankama i tako savijem se da dohvatim karticu a neki čiča od možda 70 godina koji je stojao iza mene uhvati me za stražnjicu.



Uh kako me naljutio, iznervirana njegovim bezobrazlukom krenem da ga psujem i vredjam. On ćuti i ne progovara ništa, kad vidim ja uleće njegova baba u našu svadju i počne da me udara njenom džinovskom tašnom po glavi i govori kako sam PIP i da sam sama tražila da me uhvati za stražnjicu, kako želim da mu izvučem penziju i tako to…



Toliko me baba osramotila da nisam ni podigla pare, otišla sam… cijeli dan bukvalno drhtim koliko sam povrijeđena, ccc pišljivu penziju ja njemu htjela da izvučem. KRIVO MI ŠTO JE NISAM ZAPUCALA BOKSOM DA UMRE ONDJE, ZJALAVA BABA, UHHH…

0 komentari