srijeda, 13. rujna 2017.

DOK SMO BILI U RELATIVNO SREĆNOM BRAKU, POSUMNJALA SAM DA ME VARA...!


Dok smo još bili u relativno srećnom braku, posumnjala sam da me vara, jer sam pronašla otvoreno pakovanje kondoma u njegovom automobilu. Probušila sam kesice prezervativa i na sat vremena kondome potopila u sos od ljute papričice. Obrisala sam ih i vratila u auto. Narednog dana, rekao mi je da će da kasni kući, pošto mora da nešto pomogne svojoj majci.




Tri sata kasnije, pozvala me je najbolja prijateljica i rekla da je imala ludački seks s nekim momkom i da je „tamo dole“ sad nešto užasno peče. Kad se muž vratio vratio kući, stavio je led među noge i rekao mi da se opekao.




Jasno vam je valjda da sam ostala i bez muža i bez najbolje prijateljice. Pritom, niko od njih dvoje ni dan danas ne zna šta sam im uradila“, završila je svoju ispovest osvetoljubiva žena.

0 komentari