srijeda, 20. rujna 2017.

IMALA SAM 13-14 GODINA KADA NAM JE OTAC UMRO A MAJKA…


Prava majka nasa bioloska napustila je tatu,brata i mene kada sam ja imala samo godinu dana a  brat je bio dvije godine stariji.
Otac se ponovo ozenio kada sam ja imala 4-5 godina ne sjecam se tacno i ta zena je jako dobra bila uvjek se prema nama ponasala kao prava majka iako nismo bili njeni.



Taj dio zivota nam je bio jako lijep sve do moje 14 godine kada nam je tata preminuo tada se ona kao lavica borila kako bi uspjela dobiti starateljstvo nad nama i hvala Bogu uspjela je i ostali smo s njom.
Naravno dam nam je i tata mnogo nedostajao i cesto smo posjecivale njegov grob,ali ja sam neopisivo zahvalna toj zeni sto nas je izvela na pravi put i podarila nam ono sto prava majka nije.



Neko nije sposoban ili ne zeli da se brine o svojoj djeci,a postoje ljudi koje prihvate tudju djecu kao da si njihova i zaista od srca zelim da ti se zahvalim MAMA <3

0 komentari