petak, 29. rujna 2017.

Imam 34 godina i samo sam 3 puta plakao u životu… 2 puta od sreće i jednom od tuge, VELIKE TUGE… Prvi puta sam


Imam 34 godina i samo sam 3 puta plakao u životu… 2 puta od sreće i jednom od tuge, VELIKE TUGE… Prvi puta sam pustio suzu kada su moji roditelji došli iz bolnice, ŽIVI nakon teške saobraćajne nesreće koju su imali, tada sami mao 15 godina… Drugi put sam zaplakao prije 4 godine kada sam postao otac, kada mi je moja supruga rodila kćerku, malu princezu i danas evo plačem opet, na žalost, prvi puta od tuge i bola, jer danas mi je bukvalno u jednoj sekudni zadnjih 9 godina izbrisano, sve lijepo što mi se desilo u ovih 9 godina otišlo je u zaborav…


 Uhvatio sam moju suprugu u krevetu sa prvim komšijom… GROZAN OSJEĆAJ… Suze koje poteku od tuge mnogo bole, baš mnogo :(… Najgore od svega kroz glavu mi prolazi samo jedno pitanje koje čini bol nevjerovatno jakom, srce hoće da pukne kada pomislim da moja princeza možda i nije moja :(… uh… kako dalje 🙁

0 komentari