ponedjeljak, 25. rujna 2017.

IMAM BOGATOG MUŽA KOJI MI PRUŽA SVE, ALI JA SAM SA NJIM SAMO ZBOG PARA....


Imam bogatog muža koji mi pruža sve ali ja sam sa njim samo zbog toga. Udala sam se pre četiri meseca. Sve je bilo kako sam željela-kraljevsko plava boja kao tema, ooogromna venčanica puna šljokica, 320 zvanika, ogromna sala ukrašena hiljadama ruža, tradicija,


 
bend koji je svirao od 14:00 jednog dana do sutra u 10:00 ujutro i naravno, čovek kojeg volim više od sebe zbog jebenih para. Istog tog drugog dana u podne smo sa kumovima još išli na kafu. Još sam bila u venčanici kad je kuma primetila crvene tragove po venčanici sa zadnjice. Kada sam sela to se pretvorilo u lokvu krvi. Ustala sam i bilo mi je slabo.



Odjurili smo na hitnu gde su mi rekli da sam izgubila bebu u 12 nedelju. Inače imam neredovne mens. i nije mi bilo čudno što kasni. Imam osećaj da me to zauvek povredilo…

0 komentari