ponedjeljak, 18. rujna 2017.

KAO NOVOROĐENČE SAM OSTAVLJENA NA ULICI, DOBRI LJUDI SU ME NAŠLI I ODHRANILI...


Kao novorođenče sam ostavljena na ulici, dobri ljudi su me našli i odhranili. Kada sam imala 14 godina mojim starateljima, ali za mene roditeljima je došao bračni par koji je tvrdio da sam njihovo dijete i da me nisu mogli odgajati jer su bili siromašni. Moji staratelji su bez ikakvog ispitivanja njima dopustili da me obilaze i posjećuju.

 Međutim to su bili prevaranti i jedan dan kada sam bila sama kod kuće su me uspavali i strpali u auto, te su me pokušali prokriumičariti u druge zemlje da me prodaju nekim zlim ljudima za koje bi bila sa muškarcima zbog para. Međutimsreća da su moji staratelji (tako pišem da bi me bolje razumjeli) podigli policiju cijele zemlje na noge i nakon 24 sata od otmice su me pronašli. Za sebe kažem da sam najsretnija osoba, jer prvo sam kao odbačeno dijete dobila roditelje kao što nema niko na ovome svijetu, a onda sam se spasila velikog zla, zla kjoje bi mi uništilo život i nanijelo veliku patnju i bol. Hvala Bogu i hvala mojim roditeljima, znate kojim…

0 komentari