srijeda, 13. rujna 2017.

MNOGO SAM VOLIO MOJU DJEVOJKU, MOG ANĐELA, BILI SMO U VEZI 5 GODINA, OD PRVOG…


Mnogo sam volio moju djevojku, mog anđela, bili smo u vezi 5 godina, od prvog srednje smo zajedno. Spletom nesretnih okolnosti i nesretnog vremena smo raskinuli ona je otišla u Hrvatsku da studira, promijenila broj, a ljubitelj društvenih mreža nikada nije ni bila.




Izgubili smo svaki kontakt. Dvije godine me duša boli, ne zaspim a da ne pustim suzu. Ali sudbina je čudo, neki dan sam sa šefom službeno bio u Zagrebu, prvi put i odlučim da malo prije spavanja da prošetam, a iskreno i nadao sam se da ću da je vidim, iako je to veliki grad.




Nakon što sam nekih dva sata šetao čudo sa 3 prijateljice pojavila se ona, moja Sanja tu na metar od mene, kako mi je prišla i zagrlila, tako sam se onesvijestio od uzbuđenja. Epilog priče, šef se sam vratio za Mostar, a ja evo već petu godinu živim sa svojom ljubavi u Zagrebu.

0 komentari