petak, 29. rujna 2017.

Moj vjerenik želi da abortiram :( … Slučajno sam ostala trudna, stvarno nisam planirala, jednostavno desilo se… U vezi smo ...


Moj vjerenik želi da abortiram 🙁 … Slučajno sam ostala trudna, stvarno nisam planirala, jednostavno desilo se… U vezi smo preko 5 godina, već godinu dana smo i vjereni, planiramo vjenčanje uskoro i baš zbog toga sam šokirana jer insistira na tome da abortiram. Evo već 2 mjeseca beba raste u mom stomaku, pokušavam ga ubijediti i sačuvati nedužni i nevini život, ali ne ide. Tražila sam barem da mi objasni zbog čega tako insistira i juče mi je rekao kako je njegova porodica poštena, vjerski nastrojena, naročito njegova mama i ne želi da ih sramoti tako što će se oženiti trudnom djevojkom, ne želi da rodbina i komšiluk ružno pričaju o njima, da se dovodi u pitanje ko je otac, ne kraju da svi znaju da nisam NEVINA došla u njihovu kuću.


 Slušala sam ga i nisam mogla da vjeruje šta govori… čovjek ima skoro 30 godina i bitno mu je mišljenje roditelja, mišljenje rodbine i komšiluka, a NIJE MU BITNO ŠTA JE MISLIM I OSJEĆAM, nije mu bitno što bih se ja trebala podvrguniti toj rizičnoj operacijii zvanoj ABORTUS. Preko 5 godina veze, baš se osjećam poniženo… Nakon svega jedno sam sigurna, za njega se sigurno neću udati, samojoš ne znam, nisam 100% sigurna da li ću ipak abortirati ili ću roditi i živjeti kao samohrana majka… baš sam u teškoj poziciji 🙁

0 komentari