subota, 2. rujna 2017.

Mužu NIKADA MU NISAM BILA JEDINA, uvijek je flertovao i varao me...


Mužu NIKADA MU NISAM BILA JEDINA, uvijek je flertovao i varao me sa drugim ženama ali sve mislim doći će dan kada će se posvetiti samo meni… volim ga… Međutim već smo 19 godina u braku, ja imam 43 godine i on se apsulutno ne mijenja, čak je postao gori i BEZOBRAZNIJI. Većinu njegovih ljubavnica znam, jer relativno smo malo mjesto i teško je čuvati tajne.




Kao što sam rekla VOLIM GA i zbog toga mu sve ove godineopraštam, ali čini mi se da je i mom strpljenju, mojoj toleranciji došao kraj. NAČULA SAM NEŠTO GROZNO, ALI NISAM MOGLA DA VJERUJE, TAČNIJE NISAM ŽELJELA DA VJERUJEM DA ME VARA SA NJOM. Juče sam mu rekla da ću vikend da provedem kod mojih na selu i da me neće biti do nedjelje naveče. Otišla sam, ali samo do jednog obližnjeg kafića iz kojeg se jasno vidio ulaz u zgradu. Nakon samo nekih sata vremena pojavila se moja NAJBOLJA PRIJATELJICA…




osoba koja mi je kao rođena sestra, osoba koja zna sve o meni čak i one najsitnije tajne koje nikada pa čak ni rođenoj mami nisam pričala… Nekako sam kroz život navikla da moj muž ima druge žene, ali ovo nikako ne mogu da prihvatim… moja “sestra” sa mojim mužem… kako mi je mogla ovo uraditi :(… Nakon toga sam zaista iako nisam planirala otišla kod mojih i sutra kada se vratim stvarno ne znam kako da odregujem, šta da uradim… od juče razmišljam i nikako da skontampravo rješenje

0 komentari