četvrtak, 28. rujna 2017.

PRETUKAO ME JE I OPROSTILA SAM MU, PRETUKAO ME I DRUGI PUTA I OPET SAM


Pretukao me je i oprostila sam mu, pretukao me i drugi puta i opet sam oprostila…Oprostila sam jer ga volim više od ičega na svijetu. Godine su prolazile, često me tukao, ali na neki način sam se navikla na to, ali na petu goodišnjicu braka naš brak je dotako dno.



Cijeli dan ga nije bilo, a onda je nekada posle pola noći došao mrtav pijan, ubijeđen da sam ga prevarila sa prvim komšijom.
Nakon što me je pretukao kao nikada do tada, uzeo je nož i cijelo tijelo mi isparao. Ostali su ožiljci za cijeli život…



naravno nakon te večeri sam ga napustila, a iako mi je nanio mnogo zla bez njega patim, venem, ali ožiljci na tijelu ne dozvoljavaju ni da pomislim da mu se vratim. Tu noć jesam preživjela, ali nakon te noći nisam živa

0 komentari