utorak, 26. rujna 2017.

RADIM KOD SVOG MUZA U FIRMI POSTO NISAM MOGLA SVE…


Moj suprug ima firmu za vodoinstalatere i tu sam zaposlena i ja jer on ne moze sve stici.
Ja sam zapravo ka knjigovodja,pravim rasporede za radnike i jos mnogo poslova ali kako se firma pocela sve vise razvijati imamo mnogo posla tako da ni ja ne mogu stici obaviti sve poslove pa smo zaposlili jednu djevojku.



A tu djevojku je preporucila moja mama jer je ona kcerka od neke njene prijateljice,djevojka ima zavrsen fakultet ali cura bukvalno nista ne zna.
Pokusavala sam sto bolje da je uvedem u posao ali ona kao da nije zainteresovana pa sam jos plus morala nadgledati nju i obavljati svoje poslove.



Tako da smo je trpili dva mjeseca i onda sam joj dala otkaz,poslije toga ona se zalila mojoj mami kako ja nista ne raidm u firmi samo sprovodim neki bezobrazluk i da sam je bez razloga otpustila.
Sada se moja mama ljuti na mene i hoce da je vratim na posao,ja ne znam jesu li ovi ljudi normalni i gdje ovaj svijet ide.

0 komentari