nedjelja, 17. rujna 2017.

Trenutno sam u paklu! Imam 19 godina i moj momak mi je napravio bebe i otisao …


trenutno sam u paklu! Imam 19 godina i moj momak me “napumpao”, da budem jasnija TRUDNA SAM! Vjerujte kada je test pokazao + poželjela sam istog trenutka da umrem.
Nisam znala šta da radim, pozvala sam momka i sve mu ispričala, a on me poslao u P. MATERINU i rekao kada sam toliko glupa da se sama snalazim i da ga više ne zovem. DODATNI ŠOK!
Evo već više od mjesec dana momak me totalno ignorisao, i dalje sam trudna i dalje se borim sama sa sobom, ne znam šta da radim?
Na moje iznenađenje momak mi se juče javio i ponudio mi novac da odem na abortus dok nije kasno. Predpostavljam da se uplašio i da želi da sebe zaštiti iskreno nije mi drago to ni čuti, bojim se, ali opet mislim da je najbolje rješenje za sve nas.

0 komentari