srijeda, 13. rujna 2017.

ZIVIM S TATOM I MACEHOM KOJU JE TATA SKORO OZENIO POSTO SE RAZVEO OD MAME


Zivim sa ocem i macehom koju je on skoro ozenio jer se nedavno razveo od moje majke. Ja imam 16 godina i nekako poslije tog razvoda sam poceo pusiti izgleda od stresa,ali se krijem od svih jer niko ne zna za to pa uvijek izadjem na balkon i zapalim.


 Posto moj otac radi po terenima cesto ga nema kod kuce i po par dana i sinoc a izadjem na balkon da zapalim kada vidim kod macehe gori svjetlo u sobi,onako kontam sta ce raditi u ovo doba i odem da vidim kada ona s nasim komsijom oralno ga zadovoljava.


 Nisam mogao vjerovati jer prvi puta to vidim uzivo i uzmem telefon snimim ih,jer je to komsija s kojim se tata posvadjao i razveo od mame. Sad ne znam sta da radim da li da taj snimak pokazem tati ili da i ja budem bezobrazan prema njoj kao ona prema meni pa je ucijenim da spava sa mnom jer do sada nikada nisam imao
odnos a ona je eksta zgodna zena.

0 komentari