petak, 6. listopada 2017.

BILA JE TO LJUBAV KAO IZ BAJKE. VOLJELI SMO SE KAO NIKO NIKADA. ZA DRUGU GODIŠNJICU VEZE SMO OTIŠLI…

1-j
Bila je to ljubav kao iz bajke. Voljeli smo se kao niko nikada. Za drugu godišnjicu veze smo otišli u

grad ljubavi, PARIZ i zavjetovali se da ćemo na istom mjestu na petu godišnjicu da se vjerimo. Do tada smo trebali završiti fakultetu, organizovati svoje živote i krenuti u zajedničku budućnost.

Ali samo par mjeseci nakon tog, reći ću, vrhunca naše ljubavi ona je iznenada odlučila da nastavi studije u Americi. Otišla je, a vremenom se naša veza gasila. Peta godišnjica naše veze je bila juče. Završio sam fakultet, zaposlio se i otišao sam u PARIZ, na mjesto gdje smo dali jedno drugome riječ.
Na istom onom mostiću čekao sam je cijeli dan, duboko u noć, ali nje nije bilo, nije se pojavila. Sada i definitivno znam da ona i ja više ne posojimo :(. Boli, baš mnogo, jer sam skoro 3 godine živio za ovaj dan i nadao se da će se na taj dan pojaviti, ali nije.

0 komentari