utorak, 10. listopada 2017.

BILA SAM SA DECKOM KOJI SE TREBA OZENITI A NISAM ZALA ZA TO


Bila sam sa jednim momkom sinoc, malo smo se ljubili, obecavao mi kule i gradove, navodno mu se svidjam jako, ja sam poverovala u price, kako mi je pricao bajke obecavao kule i gradove ruku je spustao sve nize… mene je to golicalo na neki nacin palilo, racunala sam dobra prilika za udaju, medjutim,on me je napadao i na kraju odlucila sam da spavam sa njim.

Danas dobijam zahtev na fejsu od njega, otvaram profil i imam sta da vidim-decko je ozenjen. Da stvar bude gora,vencanje je bilo pre par dana,a mlada je u drugom stanju.



 Evo ceo dan ne mogu sebi doci,ne mogu vam opisati taj bes i razocarenje. Imam osecaj krivice,a nisam kriva… Tako bih joj rekla,evo ne znam sta da radim…

Jer znam ako joj sve ispricam sigurno ce ga ostaviti i unistit cu joj zivot,ali da nije trudna rao bih joj sv eispricala pa neka ostavi klosara ali posto je trudna ne zelim malom neduznom stvorenju da unistim zivot.

Jer najgore je ako dijete odrasta bez jednog roditelja,mada kakav je ovaj covjek mozda je i bolje da zivi bez njega jer ako povuce njegove korijene nece izaci na dobro.

0 komentari