ponedjeljak, 9. listopada 2017.

ČULA SAM NAJBOLJU DRUGARICU JOŠ IZ DJETINSTVA, KAKO KAŽE MOM MUŽU...


Čula sam najbolju drugaricu još iz detinjstva, kako kaže mom mužu sa kojim imam dva deteta i sa kojim sam deset godina u vezi da je oduvek luda za njim i da joj napravi dete, ništ drugo neće da traži.




Spavala je kod nas jednom i ludača, ušla u našu sobu da priča sa njim jer ja obično imam jak san. Probudila ga i priznala mu, čula sam sve. On joj je rekao da izađe napolje. Ujutru mi se zahvalila i otišla. Ćutala sam, a muž se čudno ponašao ceo dan. Uveče kad su deca zaspala plakao je, ispričao mi je sve, izvinjavao se kuneći se da nije tome doprineo nikada. U njega nisam nikada sumnjala. Ona me sretne na ulici i pita što me nema da se javim.




Kažem zato što moj muž ne planira da pravi decu drugim ženama, samo meni. I da ne bi više patila za njim, neće da ima priliku da nas gleda. Ona prebledela, šta će da kaže, da je ON NJU probudio i hteo da je siluje. Bože gospode. Ja sve čula videla, muž bio iskren. Svašta! Mi nastavljamo kao i do sada, žene, ne verujte slepo u drugarice.

0 komentari