četvrtak, 19. listopada 2017.

IMAM 27 GODINE, IMAM ĆERKICU OD GODINU IPO DANA, I RAZVEDEN SAM. NJENA MAJKA JE NAS OSTAVILA...


Imam 27 godina, imam ćerkicu od godinu ipo dana, i razveden sam. Njena majka nas je ostavila. Živim u Norveškoj. Sviram i pevam u jednom bendu, tako da sam često zauzet. I odlučio sam da zaposlim neku ženu koja će čuvati moju ćerku kad nisam tu.




Zaposlio sam je, ona je devojka, ima 19 godina, u početku sam sumnjao da će ona uspeti lepo da se brine o njoj, jer je još mlada. A kako vreme prolazi, shvatio sam da sam pogrešio. Ta devojka moju ćerku voli kao svoje dete, pazi je i čuva, po ceo dan se igra sa njom, izvodi je u šetnje.




Uči je svemu.. Pre neko veče sam došao kasno kući, i ulazim u dnevnu sobu, ona sedi na krevetu i ljulja moju ćerku u rukama, i peva joj. Bila je prelepa, kao anđeo. Ima predivnu plavu kosu, i plave oči, prelepo miriše, i što je najvažnije voli moju ćerku. Mislim da sam na*ebo, tj. zaljubio se..

0 komentari