četvrtak, 26. listopada 2017.

Imam 45 godina i živim jedan porodičan život, tačnije živela sam :). Muž, djca, stan…. Muž radi u Agenciju za borbu protiv korupcije …skoro da ga danju


Imam 45 godina i živim jedan porodičan život, tačnije živela sam :). Muž, djca, stan…. Muž radi u Agenciju za borbu protiv korupcije …skoro da ga danju nikad nema kuci. Pa sam rešila da iskoristim ovo lepo vreme. Zakazala ja anticelulit masazu.. Dosla u salon kad ono maser, musko! Meni neprijatno da se skinem, katastrofa.. Ajde nekako prodje to, a maser prava bombonica! Masaza je tekla u najboljem redu, čak sam dopustila da mi pipa zadnjicu, jer smo bili skroz opušteni, pricali zezali se, smejali.. Svideo mi se decko,ali reko nije ovo film,de se ti devojko smiri.. momak ima 20-ak godina…. NEMOGUĆE! Kad u tom trenutku on prozbori kako nije imao lepšeg klijenta. Bila sam zbunjene, nisam se ni zahvalila… dodjem ja kuci eto ti zahteva na drustvenoj mreziiii.. od tog mladog masera. Mogu mama da mu budem. Vjerute da sam se u tom trenutku napalila kao nikada u zadnjih 10 godina. UH…. Evo već 3 meseca pored obične masaže dobijam i “unutarnju” koja mi mnogo godi. Kada me maser odradi ne mislim na “mušku stvarku” danima.

0 komentari