srijeda, 11. listopada 2017.

IMAM DJEVOJKU KOJA JE JEDINICA U SVOJOJ OBITELJI A OBITELJ JOJ JE DOBROSTOJEĆA…

1-j
Imam djevojku koja je jedinica u svojoj obitelji a obitelj joj je dobrostojeća. Dok sam ja iz prosječne obitelji. A ta me djevojka voli i ne gleda koliko tko ima. Za njezinu mamu ja sam ok solidan momak i njoj ne smetam dok otac misli da sam netko tko nije vrijedan njegove kćeri samo zato što sam lošijeg imovinskog stanja i što radim posao koji je bjedno plaćen.

Otac joj je zabranio da se viđa sa mnom i morali smo prekinuti što je nju jako rastužilo. Nismo se čuli ni vidjeli 8mj a onda sam sreo njenu majku na ulici žena utučena sva kaže mi da kćer ima leukemiu i da joj treba donor matični stanica ali joj nitko ne odgovara.
Ja nisam dvojio otišao sam da vidim da li moje mat stanice možda odgovaraju i kad ono odgovaraju. Dao sam svoju koštanu srž za nju i oporavlja se.

Poslje 20tak dana dolazi njen otac meni doma i sav u suzama mi zahvaljuje što sam pomogao da njegova kćer ozdravi čuo je od žene da sam ja donirao stanice samo da njegova kćer ozdravi. Sada tvrdi da sam jedini dobar za njegovu kćer.

0 komentari