utorak, 10. listopada 2017.

ISPOVEST: Abortirala sam bebu prije par dana i nikome to nisam rekla, ni mami, ni mužu, ni ljubavniku…


Abortirala sam bebu prije par dana i nikome to nisam rekla, ni mami, ni mužu, ni ljubavniku i tada nisam ni slutila u kakav problem ću da se dovedem :(… U braku sam već 5 godina i imamo već dvoje djece. Prošle godine sam se porodila i naša kćerkica ima samo 9 mjeseci, tako da još jedna beba za 7 mjeseci bilo bi previše. Moj muž je veliki vjernik i nikada mi ne bi dopustio da abortiram tako da sam to morala sakriti. Rekla sam mužu da za prošli vikend imam seminar i da sa drugim kolegama sa posla moram da idem, a otišla sam u jednu privatnu kliniku da se riješim neželjene bebe. Nije mi pravio problem i nije prvi puta da sam mu to slagala, obično kada trebam negdje sa ljubavnikom slažem mu da imam seminar, međutim…


 Kada sam u ponedjeljak došla onako slomljena i iscrpljena iz bolnice moj muž mi je čim sam ušla u stan rekao da je saznao da ga lažem i varam. Njegove riječi su me baš iznenadile,  a tada je rekao da je saznao da nikakav seminar nije organizovan, te me pitao gdje sam bila i sa kim… Kada je to izgovorio bilo mi je mnogo lakše, imala sam prostora da se odbranim… rekla sam mu onako iz prve, bez oklijevanja da sam bila kod moje maloljetne sestre i slagalamu da je bila trudna i da je ustvari ona abortirala, te da sam joj pomagala da se oporavi… uh kako se naljutio kada sam mu rekla da je moja sestra abortirala… rekao mi je da tu malo droljicu (moju sestru) ne želi više nikada da vidi, što mi realno i odgovara… manja mogućnost da sazna istinu. Bilo je blizu da me razotkrije, ali spasila sam se novom laži, baš me krenulo :)… Kada se malo oporavim moram kupiti sestri dobra poklon, spasila me velikog problema i sramote 🙂

0 komentari