subota, 7. listopada 2017.

KAD SAM SAZNALA DA SAM TRUDNA MOJ MOMAK JE BIO U NJEMAČKOJ.....


Kada sam saznala da sam trudna moj momak je bio u Njemačkoj. Tamo radi i dolazi svaka 3 mjeseca. Nisam mogla čekati da dođe da mu kažem radosnu vijest i samo sam mu poslala fotografiju testa za trudnoću. Nije mu bilo jasno o čemu se radi i kratko me upitao ŠTA JE OVO?. Tada sam mu napisala da sam trudna, da sam presretna i da ga mnogo volim. Pogledao je poruju i tek nakon par minuta poslao fotografiju skalpela. Tada sam ja postala zbunjena, pitala sam ga šta je ovo, a on mi je odgovorio da sam dovoljno pametna da sam trebala da shvatim i da nema vremena da se dopisuje sa mnom, te da će mi poslati prvom prilikom 500 eura da se očistim (abortiram) jer on nije spreman da bude otac.




Nisam vjerovala, poruku sam pročitala više puta, sama sebe ubjeđivala da to nije istina, ali kada je nakon sva dana stigla poruka da mi je na račun uplaćeno 500 eura bilo mi je jasno.




Sa samo 19 godina sam abortirala, trauma od koje se evo već dvije godne nemogu da oporavim, fizički je sve hvala bogu prošlo uredu, ali psihički… KATASTROFA… nema dana minute i sekunde da ne pomislim na to i svaki dan mi je sve gore. Često se osjećam kao da sam ubica, dođe mi da i sebe…

0 komentari