utorak, 10. listopada 2017.

Kako sam se riješila bora u najkraćem roku: Žena (49) otkriva stari turski recept!


Svako od nas želi smanjiti vidljivost bora. Bore oko očiju se često javljaju, a u ovom članku ćemo vam pokazati kako uz pomoć starog turskog recepta da to riješite:
Jedna 48-godišnja žena je ispričala svoj slučaj:
“Imam 48- godina i s vremenom su bore na mom licu postajale izraženije. Kada stavim puder, izgledalo je još gore.
Nisam imala baš novaca za skupe tretmane i plastičnu hirurgiju. Jednoga dana sam naišla na Turkinju Fatmu iz Eskišehira.


Iako je bila starija od mene, njeno lice je bilo glatko, nije imala bora. Pitala sam je šta to koristi. Odgovorila je da za njegu lica koristi vodu i arganovo ulje.
Rekla mi je da i ja to pokušam i da ću kroz 15 dana primjetiti razliku.Potrebno je da bude čisto ulje argana, a ne mješavina. Nanosila sam ujutru i naveče, poslije umivanja.
Nakon samo 7 dana, lice je bilo u mnogo boljem stanju, a nakon 15 se vidljivost bora smanjila. Preporučujem vam da probate, garantujem odlične rezultate.”
Prirodni sastojci su dosta učinkovitiji od hemikalija i skupih proizvoda. Zato se informišite.
Izvor: megagiga

0 komentari