petak, 20. listopada 2017.

Ljubavnik mi je spasio brak! Imam 37 godina, 3 sina, muža i LJUBAVNIKA…


Ljubavnik mi je spasio brak! Imam 37 godina, 3 sina, muža i LJUBAVNIKA. Prije 5 godina moja mama mi je predložila da sebi nađem NEŠTO SA STRANE da se malo opustim, jer sam tih dana bila baš pod stresom. Muž mi je terenski radnik, po 6 mjeseci ne dolazi iz Rusije, ganja karijeru, novac… želi kuće, vikendice, stanove i ja sam mu bila na nekom 10. mjestu u životu. Jednostavno sa 32 godine koliko sam tad imala bilo je očigledno da mi fali da me neko svakodnevno zadovoljava, čini sretnom, što je moja mama i primjetila. Uvijek sam izgeldala TOP i nije mi dugo trebalo da nađem sebi pravi komad PILETINE. Ja 32, a on 24 godine, košarkaš… uh kako me je usrećio, pretvorio me u sasvim drugu osobu, sretnu i ispunjenu. Ovo ispunjenu shvatite bukvalno, bili smo neoprezni i ostala sam trudna. Neviđen problem jer muža tada .. Pogledajte celu ispovest klikom na sliku/tekst ispod

0 komentari