ponedjeljak, 23. listopada 2017.

LJUDI MOJI JA SAM U TOTALNOJ KOMI VEĆ DVIJE GODINE. NIKAKO NE MOGU NAPRAVITI DIJTE SVOJOJ ŽENI, I ONA JE VEĆ LUDA ZBOG TOG. UŽASNO SMO HTJELI ...


Ljudi moji ja sam u totalnoj komi već dvije godine. Nikako ne mogu napraviti dijete svojoj ženi. I ona je već luda zbog toga. Užasno smo htjeli imati bebu, ali nikako ne uspjevamo. Pogotovo je njoj to bitno. Ja imam 39 godina, a ona 37. I već smo u nekim godinama kad smo trebali imati koliko toliko odraslo dijete, ali nikako. Išao sam na sva testiranja sa suprugom i rezultati su uvijek bili loši. Užasno me to muči i nikako da to ispravim. Razmišljali smo i o posvojenju, ali rado bi svoje imali. U braku smo 10 godina i prije nismo razmišljali o tome toliko, ali sad nekoliko godina smo pokušali i tad smo saznali da sam ja kriv. Odnosno ja imam problem. Počeli smo se sve više oko toga raspravljati što da radimo. Ona me stalno kritizira da je to zbog moga .. ostatak ispovesti pročitajte klikom na sliku ispod ..

0 komentari