srijeda, 4. listopada 2017.

MOJ PRVI MOMAK BIO JE OD MENE GOTOVO DUPLO STARIJI I U OČIMA MOJE MAJKE.


Moj prvi momak bio je od mene gotovo duplo stariji i u očima moje majke zauvijek ološ. Tri mjeseca su me dijelila od punoljetstva kada je saznala.





Kažnjavala me, nije mi dala da izađem iz kuće, zahtjevala da raskinemo.
Bila sam svjesna njene brige, pokušavala razgovarati, a ona nije odustajala. Zaprijetila mi je policijom i zbog njega..ispunila sam njene zahtjeve. On je otišao u inostranstvo i mislila sam da će vrijeme izbrisati sjećanja na djetinjastu ljubav. Bila sam na pripremama za fakultet, kada se vratio u grad, došao na naša vrata i tražio da priča s njom, a ona ga je otjerala. Kada sam otišla na studije, on se uselio sa mnom, ja se zaposlila.
Javila sam to majci i rekla joj da mi više ne mora slati novac. Prekinula je svaki kontakt sa mnom, i bilo je teško, ali imala sam njega. Pet godina kasnije, ja sam zaposlena u struci (završila sam ETF), on radi i očekujemo prinovu. Zbog njega mi je život ispunjen i ne bih ga mijenjala ni za šta. On je jedina osoba zbog koje sam se ikada osjećala voljeno i željeno.

0 komentari