petak, 27. listopada 2017.

MOJ SUPRUG JE OTISAO NA NEKU ZABAVU I DOSAO JE..


Moj muž je bio na proslavi koju je organizovala njegova firma. Iako je ostao do kasnih sati, nisam ljubomorna i ne strahujem da će me prevariti, jer znam da ga žene, pa ček i ja uopšte ne interesujem kada ima besplatnog alkohola.
Kuci se vratio mrtav ijan gledala sam ga kako parkira auto pa jedno 20 minuta je parkirao,jedva se izvukao iz auta i teturao je do ulaza.




Najvise sam se bojala onog sto se zapravo i desilo,pao je niz stepenice i rasjekao glavu i to nije malo nego je bila bas velika posjekotina.
Naravno ja sam kao i svaka zena pocela galamiti i uzela sam flaster da mu zalijepim ali nije dao,rekao je: “Meni ne treba pomoc zene ja mou sam”.




Uzeo je flaster otisao u kupatilo na ogledalo kako bi mogao vidjeti gdje ce zalijepiti i onda umjesto na glavu on je zalijepio flaster na ogledalo.
Bas sam se ismijala ali i dalje ga volim najvise na svijetu.

0 komentari