srijeda, 25. listopada 2017.

Moja mama radi baš teške fizičke poslove kako bih ja mogao da studiram u drugom gradu. Nikad na moru nije bila, niti je…


Moja mama radi baš teške fizičke poslove kako bih ja mogao da studiram u drugom gradu. Nikad na moru nije bila, niti je nekud posebno išla sve kako bi mene i moje sestre izvela na pravi put, uvijek se žrtvovala za nas, jer tata je radio u drugom gradu.

U zadnje vrijeme je otkriven rak tati koji je zahvatio skoro cijelo tijelo i trenuto je u bolnici. Mamu su nekidan pozvali na godišnjicu osnovne škole, a ona nije htjela da ide jer kao nije ona za to trenutno. Ja sam se odmah spakovao i došao kući kako bih je nagovorio da ide, i uspio sam. Dan prije je probavala šta će obući i stalno nešto kombinovala, kao djevojčica neka. Kada se vratila sa proslave, par sati mi je samo pričala kako joj je bilo fino. Nikad srećniji nisam bio kao tokom tog razgovora.

0 komentari