utorak, 24. listopada 2017.

Moji ne vide koliko je on dobra osoba, koliko me voli i ja njega, šta je sve sam stvorio od nule, koliko je zabavan i pametan… Samo čuju njegovo ime…


Moji ne vide koliko je on dobra osoba, koliko me voli i ja njega, šta je sve sam stvorio od nule, koliko je zabavan i pametan… Samo čuju njegovo ime, Alen i da je iz Bosne. Za ostalo su slepi, vređaju i njega i mene, još kažu da našu decu neće prihvatiti.

Pa dokle više moj Balkane?! Kolike li su ljubavi patile zbog generacije koja je rođena u pogrešno vreme? Zašto mi da plaćamo grehove prošlosti, kad joj ništa ne dugujemo?! Kad se mrzimo to je dobro, a kad se volimo to ne može tako. Moji ga ne prihvataju ni posle najlepših 5 godina veze, njima sam ja razočarenje, ne znam da li vredi i dalje pokušavati…

0 komentari