ponedjeljak, 23. listopada 2017.

NA MAMINOM LAPTOPU NASAO SAM PORUKE OD LJUBAVNIKA..


Igrao sam se na laptopu od keve i slucajno udem na fb profil, vec je bila prijavljena. Iznenadio sam se kada sam video da se dopisuje sa komšijom, za koga govore da je diler droge… Vidio sam da se vec više od godinu dana dopisuju, i da su neke poruke obrisane a što je najgore i vidaju se po hotelima i rade one stvari. Za mene i sestru nikada nema vremena ni uzinu da nam napravi a za njega i one stvari po hotelima ima i bas sam se razocarao u nju.


 Sve te poruke slikao sam i napravit cu lazni profil pa cu im se javiti. Njega cu ucjenjivati i trazit cu lovu od njega kada mi ona nije sposobna da da,a mamu ako ne prestane da se vidja s njim reci cu tati sve. Pa nek vidi je li vrijedno rizikovati cijelu porodicu radi njega,ako jeste onda nam ona nije ni potrebna kao majka.

0 komentari