srijeda, 4. listopada 2017.

Nakon vjencanja moram sam preci kod zeninih roditelja da zivimo..


Nakon vjencanja morali smo preci kod zeninih roditelja da zivimo jer sam ja ostao bez posla a samo moja supruga radi.

I da ne bi dzabe placali stan kao podstanari da zivimo a oni imaju ogromnu kucu a zive sami.

Mada svi me optuzuju pocevsi od mojih roditelja,prijatelja,poznanika govoreci kako sam se udao i da medju nogama imam zensku stvar.



 Narano da i meni nije drago sto je tako i ja ne bih to volio ali sta cu kada nas je situacija natjerala,ja znam i da mom puncu i punici nije drago samo se pretvaraju pred komsijama kao da im je drago sto tu zivimo,a kada nema nikog punica mi se svasta nagovir.

Kako sam nesposoban da nista ne radim,kako svoju kcerku nije zamisljala s ovakvim covjekom itd.

Jedina svijetla tacka u svemu tome mi je supruga koju obozavam ali svi mi prave dosta veliki pritisak i ne znam sta da radim,ako joj kazem za njenu majku bojim se da bi se mogla naljutiti na mene a ja ovako vise ne mogu izdrzati.

Il cemo se negdje preseliti il neka svi usute!!

0 komentari