subota, 7. listopada 2017.

PRI KRAJU SAM TRUDNOCE I MOJ SUPRUG SVAKU NOC..


Pri kraju trudnoce sma i svakog trenutka ocekujemo kada ce poceti,zato moj suprug svaku noc sjedi pored mene dezura za svaki slucaj kako on kaze jer na je ovo prva beba i jako smo uzbudjeni.



 Neku noc je isto tako sjedio a meni bilo dosadno i odlucila sam da malo glumim kao da se pocinjem poradjati,pocela sam jaukati kako me boli a on je jadan skocio kao bez glave prvo je pao pa onda ustao atim opet pao i otrcao u kuhinju,kupatilo pa u nasu spavacu sobu trazeci moju torbu koja je vec spakovana i u autu stoji.

A ja sam se gusila od smijeha i kada je skontao da se smijem a ne placem zapravo onda je sta i rekao ” Pa dobro mala bicu i ja nekada trudan pa ces vidjeti kako je kada te neko zafrkava”

Ali mi je bio presladak onako sav uskihcen ne zna gdje udara jadan.

0 komentari