petak, 6. listopada 2017.

PROŠLE SEDMICE SAM PRVI PUT OTIŠLA NA GINEKOLOŠKI PREGLED, IMAM 21 GODINU....


Prošle sedmice sam prvi put otišla na ginekološki pregled, imam 21 godinu i često mijenjam partnere u krevetu pa me uhvatio neki strah, sugestija… Kada sam ušla u ordinaciju tamo su bila neka dva momka, rekli su mi da su tu na praksi i da je doktorka njih zadužila da vrše opšte preglede, a da će se brzo vratiti. Nisam to očekivala, MORALA SAM SE SKINUTI POTPUNO GOLA PRED DVA MUŠKARCA. Istina, nisam neka svetica, ali me nekako bilo stid. Dok sam svlačila uske farmerice jedan od njih mi je rekao da jedva čeka da vidi ono što one skrivaju. Iznenadila sam se komentarom, ali nije da mi nije godio. Kada sam se skinula, rekli su mi da legnem preko stola i raširim noge. Prvi puta sam tu, mislila sam da je to rutinski pregled.


 Uradila sam kako su rekli i par sekundi nakon toga sam osjetila kako nešto ulazi u mene, pomislila sam da je to neki od ginekoloških instrumenata, ali ubrzo mi je bilo jasno i ritam ulaza i izlaza mi je govorio da me jedan od njih upravo “kreše”. Okrenula sam se i pogledala pravo u kameru kojom je drugi sve snimao. Počela sam da psujem i da se otimam, ali ovaj što je bio u meni mi je uvrnuo ruku tako da sam bila bespomoćna, bilo je kasno za bilo kakvu reakciju, vratila sam se u početnu poziciju i čekala da sve završi, nakon 2-3 minute “pregled” je bio završen. Popela sam se na krevet i razmišljala šta da radim, u tom trenutku je došla doktorice, zanimljivo nisam ih prijavila za ono što su mi uradili. Da li sam pogriješila i da li to znači da odobravam njihovo ponašanje???

0 komentari