četvrtak, 12. listopada 2017.

PRVO JUTRO NAKON ŠTO SAM SE UDALA DOČEKAO ME SPISAK MOJE SVEKRVE...


Prvo jutro nakon što sam se udala dočekao me spisak moje “drage” svekrve kako treba da se brinem o njenom sinu, odnosno mom mužu. “Upozorila” me na to šta njen sinčić voli da jede, na koji način da to sve spremam i šta da izbegavam jer se naljuti kad vidi tu vrstu jela.




Kako voli da je sve čisto i uredno. Zatim kako voli da mu se složi garderoba, koje sapune najviše voli i td, i td… Mislim se luda ženo ja sam tvom sinčiću dala do znaja od samog početka i prije nego smo se vjenčali da mene moji roditelji nisu školovali i da ja fakultet nisam zavrišila da bi nekome bila slušknja.




Ne samo da se brine o svom garerobu već često i pere, sam kuva, počisti ponekad i stan. Tako da majke molim vas ne pravite debile od vaših sinova, jer samo će njima u životu biti teže. PROŠLA SU VREMENA KADA SU ŽENE BILE SLUŠKINJE I ROBINJE SVOJIH MUŽEVA!

0 komentari