nedjelja, 22. listopada 2017.

RADILA SAM KAO PROSTITUTKA PAR MJESECI, LJUDI SU ME OSUĐIVALI I DALJE ME OSUĐUJU. NIKO NIJE ZNAO ZAŠTO TO RADIM ALI PRVA ISTINA ...


Radila sam kao prostitutka par meseci, ljudi su me osudjivali i idalje me osudjuju. Niko nije znao zasto to radim ali prava istina je da sam završila faks i nisam mogla da nadje posao u struci, pozajmljivala sam novac, uzela kredit. Zaposlila sam se u fabrici za minimalac… To je pomoglo neko vreme za lecenje(lecila se u inostranstvu), kasnije nisam mogla da otplacujem kredit, vratim dugove, znam da sam se lose podnela lli nisam videla izlaz, kajem se i kajacu se do kraja života ali sam joj bar spasila život… Da napomenem država nam nije obezbedila besplatno lečenje zbog nekih papira.
-


 Imam par drugara koji su mi kao braća i za njih bih sve dao. Kada se skupimo i izađemo u grad ili na neko slavlje uvek budemo glavni, napravimo šou, zezamo se sa devojkama, provedemo se nezaboravno. Sa njima na livadu da izađem proveo bih se bolje nego sa nekim da odem u Las Vegas. Odmah da se razumemo nismo neki dripci svi smo normalni, treniramo, studiramo. Uvek sam maštao kada bih dobio neki ogroman novac prvo na šta bih potršio pare jeste na putovanje sa prijateljima po svetu. Mislim da bismo ga osvojili. Lep je osećaj imati tako par drugara sa kojima se osećaš kao da možeš sve. Nadam se da ih i vi imate, uživajte i čuvajte ih.

0 komentari