nedjelja, 22. listopada 2017.

RODITELJI SU MI RAZVEDENI, VEĆ NEKIH 4,5 GODINE. CEO ŽIVOT OTAC JE GOVORIO


Roditelji su mi razvedeni, već nekih 4,5 godina. Ceo život otac je govorio “Vidi ga kakva je lenština, glupson nikad ništa u životu neće postići, ima ja da ga zaposlim negde da crnči da vidi kako se zarađuju pare”.
Kada su se razvodili, otac nije hteo da pristane da sestra i ja živimo kod njega, kao možemo dolaziti na par dana i to je to, sad mu 100m2 stoji prazno, al nebitno. Majka je uzela sestru pod svoje jer je ona bila još uvek maloletna, a mene su ostavili “na ulici” sa mesečnom alimentacijom od 15000din.




Majka mi je pomogla u odabiru fakulteta, i u nalaženju stana. Njih dve i dalje žive zajedno, kod majčinog novog muža, dobila je sa njim u maju i dete.
Sada sam 4. godina fakulteta, sve vreme sam na budžetu, jedne godine sam uspeo stipendiju da dobijem, banja za mene bila, našao sam i devojku koja se nedavno uselila i




uspevam da skrpim kraj sa krajem sa tih 15000, vikendom konobarišem kad stignem. Sa majkom se čujem svake nedelje. A otac se nikad ne seti da se javi.

0 komentari