četvrtak, 19. listopada 2017.

SAZNAO SAM DA STRINA VARA STRIKU!!


Zovem se Luka i imam 17 godina, živim u Salzburgu sa roditeljima i 2 sestre.. E sad, pošto su moji iz Bosne, mi svake godine idemo tamo preko ljeta, moji budu oko mjesec dana, a sestre i ja ostanemo po dva, nekad i dva ipo mjeseca.. U kući moga oca u Bosni živi njegov brat sa ženom i 2 djece – sin i ćerka.. Stric Boro je poljoprivrednik, a djeca mu studiraju u Beogradu, tako da su češće tamo nego kući. Dugi niz godina ja posmatram strinu Vesnu, to je lepa žena, 46 godina, kosa plava, malo krupnija ima s**e, sve ful… jednom smo ostali nas dvoje sami u kući..

 Boro na njivi, sestre moje u šoping, a nas dvoje kući… Naravno, neobavezni razgovori, pita me šta radimo mi u Salzburgu, jel ovo, jel ono, isto ja nju pitam, šta ima novo ovdje i tako… Onda su krenula pitanja jel imam djevojku, pa da li sam imao, koliko sam imao i sve oko toga.. U jednom sam je momentu pitao, kao naravno ostaje među nama, jel voli malo da švrlja po selu dok nema čiče kod kuće.. Uzvrtila se moja strina i pocrvenila joj… i prizna ona meni.. ali kaže nemoj Luka moolim te reći nikome.. Ma reko opušteno, pa to je u selu normalno, posebno žene koje izgledaju kao ti, nemoguće je da se ne dopadneš nekome…

0 komentari