četvrtak, 26. listopada 2017.

SKOT ME PREVARIO SA MOJOM RODICOM..


Mužu NIKADA MU NISAM BILA JEDINA, uvijek je flertovao i varao me sa drugim ženama ali sve mislim doći će dan kada će se posvetiti samo meni volim ga. Mislila sam da ce to vremenom proci ali postajao je sve gori. Vec smo 20 godina u braku i ponasa s eprema meni kao da sam otpad,a ja imam 43 godine i bas se dobro drzim mnogi muskarci bi me zeljeli ali ja sam se posvetila samo njemu. Najgore je sto mi zivimo u malom mjestu i ja njegove ljubavnice skoro sve znam,ali nacula sam nesto u sta nisam mogla vjerovati. Cula sam da je u semi sa mojojm rodicom s kojom se ja cesto druzim i dolazi kod mene.


   Neki dan sam mu rekla da cu ici kod svojih na selo kako bih vidjela da li ce ona doci kod njega. Sjela sam u blizini zgrade u jedna kafic i cekala,sve sam se nadala da nece doci ali ipak desilo se ono sto nisam ocelivala DOSLA je. Sacekala sam jos nekih pola sata i krenula sam prema stanu,kada sam dosla imala sam sta i vidjeti. Njih dvoje u mom krevetu,nisa mu nisam rekla samo sam uzela svoje stvari i otisla. Evo sada svaki dan dolazi po mene i moli me da se vratim kuci ali nema sanse,ni u ludilu se ne bi vratila. DOSTA JE SVEGA!!

0 komentari