ponedjeljak, 9. listopada 2017.

SVEKRVA ME DANAS OŠAMARILA I TO PRED MOJIM MUŽEM....


Svekrva me danas ošamarila i to pred mojim mužom koji je nakon toga stao na njenu stranu i rekao da sam dobila što sam zaslužila :(… Osjećam se totalno poniženo, jadno i bespomoćno… Od prvog dana braka svekrva me mrzi i pravi mi probleme.




Živimo zajendo i konstantno sam pod stresom, a kada sam se prije mjesec dana porodila moj život je postao još teži, prosto nemoguć za izdržati… GORE OD PAKLA vjerujte mi 🙁 . Prije tačno mjesec dana sam rodila djevojčicu i danas me je svekrva ošamarila jer sam se protivila da se mojoj djevojčici stavljaju minđušice, još je mala i jednostavno se plašim za nju, ali moja svekrva se drži nekih tradicionalnih običaja i prosto je opčinjena da mojoj djevojčici,




svojoj unuci stavi zlatne minđušice.  Prvi put nakon dvije godine braka sam odgovorila na svekrvine provokacije i maltretiranja, ali sve što sam dobila bio je taj šamar, nakon čega su svekrva i moj muž ipak odveli moju princezu kod zlatara, probušili joj uši i stavili te famozne zlatne minđušice koje će je kako kaže ČUVATI OD ZLA 🙁 Srce mi puca kada god pogledam u njene uši, samo kada zamislim koju bol jem orala da doživi zbog gluposti, uh…

0 komentari