petak, 6. listopada 2017.

TATA I DJED SU NAM UMRLI OSTALA SAM SAMO SA MAJKOM,BAKOM I SESTROM


Živjela sam u kući sa mamom, sestrom i bakom. Moj otac umro je dok smo sestra i ja još bile male, a djed je ubrzo nakon oca otišao na drugi svijet i sada smo same. Svaka od nas imala je svoje obaveze i navike. Mama svako jutro rano ide na posao, sestra je išla u školu, a ja, samo bih poranila na prvu jutarnju kafu i čitav dan provodila u kafiću ili na fakultetu, a naša baka, po čitav dan bi samo spremala jela.



 I tako jedno jutro svi smo se razišli, a baka je ostala kući sama. Nakon duge šetnje, vraćam se kući, vrata ulazna otvorena, a hodnik razbacan. U strahu sam ušla u kuću i vidjela baku kako sjedi i plače. Potrčala sam prema njoj i pitala je šta se desilo, a ona mi odgovori kako joj nije dobro i kako su nam opljačkali kuću.

Ali vidjela sam da i baka nije dobro,pitala sam je jesu li nju dirali i pokazala mi je na svoju krvavu nogu koja je bila bukvalno polomljena kost je virila i silovali su je.

Ona ima 70 godina i nije mi jasno koji su to manijaci da su silovali staru zenu,mene je toliki bijesi uhvatio da sam izletila na ulicu s nozem i trazila ih,da sma ih nasla ja mislim da bi ih ubila.

0 komentari