petak, 20. listopada 2017.

UPRAVO SAM SE RASTALA SA MUŽEM ZBOG SVEKRA I SVEKRVE. SVAĐE SU POČELE KADA SMO ..


Upravo sam se rastala sa mužem zbog svekra i svekrve. Svadje su počele kada smo primetili da nedostaju dukati i zlato, naravno odmah je sumnja bila na mene a ja kako bih dokazala da nisam kriva saznajem da je svekrva našla nekog ljubavnika preko interneta i da je sav novac slala njemu.
Taj njen ljubavnik je izmislio da ga žena ostavila u kreditima, kako nema od čega da hrani decu itd a mojoj svekrvi se srce cepalo zbog toga i davala mu novac, a zauzvrat bi on pričao da je voli što je njoj bilo dovoljno da joj srce zaigra zbog njega. U tom periodu sam trpela vredjanja i ponižavanja svekra što je muž u potpunosti odobravao sve dok im nisam rekla istinu koju krije svekrva.A kad je moj muž. Pogledajte celu ispovest klikom na sliku/tekst ispod.

0 komentari